johnenankiefietsenrondhetkanaal.reismee.nl

Dag 21 In Lillebonne

We hebben allebei wel lekker geslapen, maar toch iedere keer denken aan hoe gaat het morgen, en als we de EPO niet kunnen krijgen wat doen we dan. Na een goed ontbijt zijn we meteen naar de dichtstbijzijnde apotheek gegaan. En we hebben ons voor niets druk gemaakt, want ze konden het zo bestellen en na 16.00 uur was het er. Ook geen gedoe met extreme prijzen; gewoon €54,38

We hebben meteen weer een kamer geboekt in hetzelfde hotel, en omdat onze kamer al gereserveerd was moesten we verhuizen naar een andere kamer; even groot maar veel mooier ingedeeld. We voelden ons daar meteen goed. John heeft touwtjes voor de open ramen gespannen en zo konden we mooi overal onze was neerhangen te drogen. Aan het eind van de middag was het meeste al droog.

We hebben het stadje bekeken en er bleken overblijfselen te zijn van een amfitheater, dat plaats bood aan 3000 mensen, in de ooit belangrijke Romeinse stad die toen Iuliobona heette. Verder staat er nog een mooie kerk, die net als heel veel gebouwen in het stadje aan het afbrokkelen is. Maar nu konden we wel weer even een kaarsje branden voor allen die ons dierbaar zijn. Het is maandag, en daarom is er waarschijnlijk verder niet veel te doen.

We hebben lekker op de kamer gelunched, Ankie heeft even een dutje gedaan, we hebben een spelletje gedaan, de EPO gehaald en gegeven en ook nog weer een lekkere salade op de kamer gegeten. En nu alvast een kamer voor morgen en overmorgen geboekt. Het plan is lekker vroeg slapen en op tijd op pad!

Georg

Lekker relaxen

Cobie en Jan

Een zucht van verlichting, het gaat een stuk relaxter, ga lekker zo door!

Henny

Super dat het zo makkelijk met de EPO ging. Heel anders dan in Engeland en ook een veel lagere prijs. Wat een verschil kan dat dan zijn! Fijn, dan kunnen jullie nu lekker rustig de reis afmaken. En als ik zo lees is het weer genieten. Morgen een fijne fietsdag! Liefs.

Piet

Even lekker wat energie opbouwen en dan 's morgen vroeg op pad en 's avonds relaxen. Veel succes en fietsplezier. ?

Dora

Dus even een beetje rustig aan en lekker uitslapen en genieten .en Frankrijk bevalt dus wat beter dan Engeland. Maar jullie maken wel weer veel mee .veel succes verder.